~ Simple words ~

Cred in orice pana se demonstreaza a fi fals. Asa ca eu cred in zane, mituri, dragoni. Toate exista, chiar daca exista doar in mintea mea. Cine spune ca visele si cosmarurile nu sunt la fel de reale ca aici si acum?!~ John Lennon

miercuri, 27 ianuarie 2010

Dialog cu ..cineva

Acelasi decor deja uzat de timp .. un lucru indispensabil zace aruncat undeva pe noptiera.. persoana din cealalta parte se uita curioasa si intrebatoare la mine.. Incerc sa o ignor, dar privirea ei patrunzatoare imi provoaca o stare de anxietate.. Ma intorc spre ea..

- De ce te uiti asa la mine ?

- Ma uit, pentru ca nu te mai recunosc ..

- Chiar atat de schimbata sunt ? Nu prea pare :)

- Nu incerca sa ma minti, stii foarte bine ca nu te poti ascunde in spatele unui zambet fals.

- Ba da pot.. am facut-o pana acum, o pot face in continuare..Uite .. zambesc " :)" nu am nimic

- Mda.. ma mir ca poti schita un zambet cand sufletul iti plange

- Sufletul meu? Nu are nimic, ce te face sa crezi ca ar fi ceva in neregula cu el?

- Uita-te mai bine la reflexia ta. Ce vezi? Un chip trist cu ochii obositi.. Nici macar fondul de ten nu mai acopera urmele tristetii..

- Totusi, nu este chiar atat de evident..

- Nu, nu este pentru cei care nu te cunosc.. Pentru cei care stiu sa priveasca dincolo de aparente si pentru cei care te cunosc, se observa schimbarea..

- Voi incerca sa ascund mai bine starea asta ..

- Si crezi ca vei reusi ? Pe zi ce trece fata si ochii arata mai mult din starea ta reala.. Oare cate lacrimi au varsat ochii tai? E suficient doar sa privesc atent in ochii tai si sa imi dau seama cat de multe secrete ascund si cat de multa durere..Cate nopti nedormite au fost ? Cate ganduri ti-au tulburat somnul? Cate cuvinte nespuse au fost pierdute in intunericul noptii?

- Lacrimi.. au fost suficiente cat sa ma adoarma in fiecare seara ...Nopti nedormite? Hm.. le-am pierdut numarul deja .. Ganduri.. sunt deja prea multe...Cuvinte nespuse? Mai bine sunt lasate pierdute in intunericul noptii.. A ramas totusi ceva ... au ramas visele. Acolo orice este posibil..

- Si cat crezi ca vei putea trai din vise?

- Atat cat este necesar.. o doza mica nu reprezinta un risc.

- Daca din greseala vei lua o supradoza de vise si vei ramane blocata acolo ...

- Hm.. si ce ar fi rau in asta .. in afara de faptul ca raman intr-o lume perfecta? Un somn adanc si dulce .. fara lacrimi ... ganduri ...cuvinte ascunse ...

- Pana si vocea iti tremura cand spui asta ..

- Ar fi mai bine daca am incerca sa pastram aparentele.. pentru ca, oricum nu s-ar schimba nimic daca s-ar vedea realitatea..

- Ai dreptate... totusi .... oare cat vei mai rezista asa......?

2 comentarii: