~ Simple words ~

Cred in orice pana se demonstreaza a fi fals. Asa ca eu cred in zane, mituri, dragoni. Toate exista, chiar daca exista doar in mintea mea. Cine spune ca visele si cosmarurile nu sunt la fel de reale ca aici si acum?!~ John Lennon

luni, 8 februarie 2010

Mi-e dor

Cateva cuvinte nu sunt indeajuns pentru a descrie un sentiment... "Mi-e dor .." spun adesea aceste cuvinte unei persoane dragi dar ...cateodata pare ca nu ma asculta.. doar aude vibratia sunetelor si raspunde din obisnuinta. Obisnuita nu este un sentiment, este doar rutina... Oare mai exista sentimente ascunse undeva intr-un colt intunecat al inimii? Sau aceste sentimente cuprind totul si nu mai lasa loc pt nimic altceva..Faptele cateodata spun mai mult decat cuvintele..desi nici pe ele nu trebuie sa le neglijam.
Cateodata simti ca ti se farama inima in mii de bucatele mici ... si parca doare.. o durere nu doar sufleteasca ci si trupeasca..Doare mai mult decat poti exprima in cuvinte...
Mi-e dor de multe.. de mare... de vara... de cerul senin al verii care are o nuanta de albastru unica pe care o vezi doar intr-o anumita perioada a anului... mi-e dor de parfumul dulce din fiecare zi petrecuta cu tine... mi-e dor sa ma trezesti si sa imi spui " buna dimineata " ... mi-e dor sa ma privesti in ochi si sa ma lasi sa descopar intelesul privirii... mi-e dor sa imi soptesti cuvinte dulci care ma fac sa zambesc ... sa simt caldura bratelor tale ... Mi-e dor de... tine ...
Daca as putea transpune in cuvinte sentimentele as face-o , dar nu pot, nu am cum , pot doar sa iti arat ... daca ma lasi...


Cand ai nevoie de dragoste

(Mircea Cartarescu)

când ai nevoie de dragoste nu ţi se dă dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti singur nu poţi să scapi de singurătate.
când eşti nefericit nu are sens să o spui.

când vrei să strângi în braţe nu ai pe cine.
când vrei să dai un telefon sunt toţi plecaţi.
când eşti la pământ cine se interesează de tine?
cui îi pasă? cui o să-i pese vreodată?

fii tu lângă mine, gândeşte-te la mine.
poartă-te tandru cu mine, nu mă chinui, nu mă face gelos,
nu mă părăsi, căci n-aş mai suporta încă o ruptură.
fii lângă mine, ţine cu mine.

înţelege-mă, iubeşte-mă, nu-mi trebuie partuze, nici conversaţie

{ ..... }

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu